Ikuti Blog Ini

Tuesday, February 3, 2009

Gambar-gambar Ijtimak Tonggi 2009







Tuan-tuan lihatlah,semalam tengok paper,diorang kata 3 juta lebih datang,dekat Ijtimak ni lah eldest kita nak putuskan tarikh ijtimak Malaysia...saya kt sana..seolah dalam keadaan fana,rasa diri ni krdil sangat..aduh...bila tangguh dari ijtimak,ada org dari marhalah saya tanya (longat Kedah) "ampa kumpul ramai2,awat ampa x p jihad kt plestin"fuh pdih jgk la,tp saya senyum ja kt dia,dan ckp kt dia nanti saya p la..Hu3".Tuan semalam saya ada p nusrah jemaah Sri Langka yg dtg kt tmpt saya,diorg ckp jemaah diorang adalah jmaah yang ke 50 yang dihantar khusus untuk ijtimak Malysia nnti.masih berbaki 150 jmaah lg yang akan smpi bila2 masa sja..lm bayan jmaah sri lgka bgtau bhawa,"umat Islam hari ini sudah jadi mcm kambing(prumpaan sja le..)sepatutnya umat ini kena jd mcm singa,ttapi akibat meninggalkan dakwah,umat ini sudah bertukar menjadi kambing..di blenggu keyakinan selain dari Allah,keyakinan kepada senjata yg hebat2,bilangan anggota yg ramai,,smakan fikir org kafir dengan org islam..ada senjata yg canggih,baru boleh menang peprangan..AAduh,sedih bangat,tp umat ini masih tidak sedar diri..Umati2 pd malam 2 ,ramai jugak la yg bagi nama termasuk org kampung..Semoga Allah beri taufik untuk kita amal dan sampaikan.wasalam.

9 comments:

  1. minta gambarnya ya, tanx
    gambarnya ku taruh di fb ku, emailnya: balqi_sox@yahoo.co.id, mampir kpn2

    ReplyDelete
  2. salalm Allah....kami bdk2 lepasan spm 2008 akakn dtg ke istimak malaysia,,,aminn....
    group kami setakat nie kami dah kumpul seramai 1590 org student...
    doakan kami...moga student jd asbab hidayat seluruh alam....

    ReplyDelete
  3. sy COPY GAMBAR MASUK BLOG SAYA http://ariff-jannah.blogspot.com/

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda...Setiap komen anda amat dihargai...
Sila berikan komen dengan penuh adab,Segala Komen yang tidak memenuhi adab,inshallah,akan di delete oleh admin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Telah Link Blog Ini