Ikuti Blog Ini

Saturday, April 25, 2009

Penguman penting !!!!!!!!!

Salam...saya minta maaf kerana tidak sempat update blog saya sebab bebanan kerja le...maklumla,budak praktikal la katakan,majikan belasah cukup2 la,,hu3..

Buat pengetahuan rakan-rakan blog,saya sekarang ini sedang mengumpul maklumat tentang bab2 makan dan minum nie...memandang artikel yang saya terbitkan sebelum ini iaitu(Klik disini)mendapat liputan yang agak ramai di ruang komen,dan dari e-mel yang saya terima.Saya akan menerbitkan artikel penuh tentang bab makan dan minum ini,saya skrg ini pun sedang mengumpul maklumat berkaiatan dengan tajuk tersebut...

Saya dapati ramai lagi yang salah paham mengenai permasalahan makan dan minum ini.Hal ini perlulah di ambil dengan serius kerana makan dan minum ini adalah rutin harian kita.

Selama ini kita menganggap bahawa makan dan minum kita sudah dikira sebagai ibadat,tapi malangnya sebaliknya.Atas maksud yang sangat besar itulah,saya dengan sedikit ilmu ini akan menerbitkan artikel mengenai perkara tersebut.

Saya harap semua rakan bersabar dan terus mengikuti perkembangan blog saya<~>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Telah Link Blog Ini